HTML

Ábel napjai

Én Apa leszek.

Friss topikok

  • Nyanya1: Drága! Azért az életben legalább negyed ennyire kimutathatnád az érzéseidet felém...... Kicsi fe... (2008.07.07. 15:36) Negyedik

Linkblog

Negyedik

2008.07.02. 16:43 Majomsün

 

Szép napot kívánok!

 

Igen megint nem írtam egy darabig, de szerintem nincs értelme, nap mint nap írni főleg lényegtelen dolgokat, csak azért hogy legyen az oldalakon valami. Felesleges pazarolni a karaktereket és legfőképp kímélni kell kicsi finom ujjacskáimat……

 

Kaptam pár kritikát a helyesírásommal kapcsolatosan, főként az elütések és a veszők miatt. Utóbbit nem tudom miért utálom használni.. Na ezt látná olvasná valami tanár azonnal ráírna egy akkora egyest hogy még a  monitorra sem férne ki. Ígérem javítok valamit az írásaimon…..vagy nem…J

 

Nem ragozom tovább.

 

Tegnap azaz 2008. 07. 01-n ismét meglátogattuk orvosunkat a rendelőjében. Kedves feleségem és én is már tűkön ültük, hogy ismét láthassunk valami csodát. Szerencsére nem maradt el.

De volt egy vicces közjáték…..

A doki mondta, hogy most nem csinál ultrahangot, mert pénteken megy feleségem teljes kivizsgálásra hozzá a  kórházba így nem sok értelmét látja a vizsgálat, ezen részének.

Na de hitvesem nem is hagyta ezt annyiban….. Tágra nyílt ártatlan szemekkel nézett a dokira és egy helyben rugózott térdével, hogy ne  már ő látni szeretné, megjegyzem nem csak ő hanem én is igaz én nem tudok ilyen mutatványokat csinálni. A doki röhögött és mondta hogy akkor gyerünk az ágyra vizsgálat lesz….

Szóval megkezdődött a vizsgálat és az álam is leesett attól amit láttam. A kicsi már nem 2.5 cm hanem 5.7 cm és nagyon jól kivehető apró törékeny üvegszálra emlékeztető kezecskéje lábacskája és láttam csodás arcocskáját is. Szerintem tudta hogy kukkolunk és szinte olyat csinált mintha integetne nekünk „hahó ITT vagyok”. Igazán megható volt látni.

Feleségem örömében, hogy láthatja gyermekünket röhögni kezdett és az első kacajra a kicsi test rándult egyet mintha megijedt volna  a hangtól.. Sajnálom hogy nem rögzítettük ezt valahogy igaz felesleges mert ez beleégett agyamba, bármilyen kicsi is annak kapacitása…

 

Más igazán nem történt velünk ami érdemes lett volna leírnom. Ígérem mindenről beszámolok.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://abelapukalesz.blog.hu/api/trackback/id/tr87549880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gori 2008.07.03. 00:01:16

Egy jó tanács: ne "kicsifeleségemet" írj, hanem Bettit, ha már a blog neve a saját keresztneved. Így rövidebb és személyesebb is. na meg nem annyira budmil, mert amúgy is nekünk írod!
Betti ne izguljon, minden rendben lesz!


Borzsi

Nyanya1 2008.07.07. 15:36:16

Drága!

Azért az életben legalább negyed ennyire kimutathatnád az érzéseidet felém......

Kicsi feleséged :-)
süti beállítások módosítása